czwartek, 28 sierpnia 2014

TUTU czapeczki, jesienna czapeczka- OPINIA

Dziś chciałabym wam pokazać jesienną czapeczkę TUTU.


Czapeczka w 100% wykonana jest z bawełny, co dla mnie jest bardzo dużym atutem. Cieniutki, przewiewny materiał nie powoduje pocenia, a jednocześnie chroni przed wiatrem główkę i uszka.

Rysunki na czapeczce są trwałe, nie pękają. Po mimo wielokrotnego prania kolor nie stracił na intensywności.

Kolejną zaletą czapeczki jest idealne dopasowanie do główki dziecka. Dzięki temu nie muszę się bać, ż uszko się wydostanie i synek złapie katarek.



Jedna z nielicznych czapeczek którą mój mały urwis nie zrywa po chwili z główki, ładna i wygodna. Nie pozostaje mi nic innego jak polecić wam bliższe poznanie czapeczek TUTU.

Zalety:
·       W 100% bawełniana.
·       Nie traci koloru po praniu.
·       Dopasowuje się do kształtu główki.
·       Wygodna.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę TuTusklep oraz FB.

7 komentarzy:

  1. wyglada
    dosc ciekawie czapeczka kolorek tez fajnyn Jesien idzie trzeba by sie
    rozejrzec za czapeczka a ta mi sie podoba Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapeczka ślicznie wygląda na synku:) TUTU czapki są śliczne i wygodne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to fajnie slychac same pozytywy Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie, że czapeczka idealnie jest dopasowana:) zazwyczaj z tym jest największy problem niestety, ja sama już tyle czapek nakupiłam, że szkoda mówić, a zawsze znajduję jakis mankament, bo dziwnie szyją te czapki, niby rozmiar na mojego synka a się okazuje np że nie zakrywa całości uszek:/ po praniu się kurczą, wyciagaja, traca kolory, strzępią. No i dobrze wiedzieć, że są jeszcze porządne czapki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasia Cubała specjalnie prałam kilka razy aby sprawdzić jakość i jak nowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przeważnie podobne czapki kupuję swoim synkom na jesień-wiosnę. Nawet wcześniej nie sprawdzałam jakiej firmy są. Ale też fajnie przylegają, chronią uszy i nie uciskają - no i chłopcy chętnie sami je ubierają. Już niedługo znów wrócą te czapki do łask - bo na razie czapki z daszkiem jeszcze noszą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna czapeczka idealna na jesienne dni ,to że dopasowana do główki dziecka to ogromny atut ,fajna ,szczera i rzetelna recenzja a chłopczyk wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń