niedziela, 31 sierpnia 2014

Rekodzieło arts-tyczne Kamili zestaw (opaska + spineczki) - OPINIA

Dziś chciałabym wam zaprezentować zestaw idealny dla małej księżniczki który otrzymałam od Rekodzieło arts-tyczne Kamili.


Opaska i spineczki przyszły do mnie bardzo ładnie zapakowane. Od razu pomyślałam że są idealne na prezent.


Zarówno opaska jak i spineczki są bardzo starannie wykonane. Każdy szczegół jest dopracowany, a co za tym idzie ich trwałość jest duża. 





Opaska jest z dość grubego plastiku, dzięki czemu nie ma obaw, że mało delikatne rączki dziecka szybko ją połamią.


Spineczki  dobrze trzymają się na włoska, nie spadają, nadają fryzurze niesamowitego uroku.


Delikatne kwiatuszki utrzymane w biało-różowej kolorystyce doskonale prezentują się zarówno na co dzień jaki i na wielkie wyjścia.


Jest to jeden z ładniejszych i trwalszych zestawów do włosów jaki posiada córka, z przyjemnością zapraszam do zapoznania się z twórczością


Zalety:
·       Starannie wykonane.
·       Opaska z grubego plastiku.
·       Na co dzień i od święta.
·       Ślicznie zapakowane.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Rekodzieło arts-tyczne Kamili gdzie znajdziecie wiele pięknych rzeczy.

9 komentarzy:

  1. Amelka ślicznie wygląda z tymi ozdobami:) Rośnie CI modelka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ANIU MASZ W DOMKU MALA KROLEWNE .LADNIE SIE TAKI ZESTAW PREZENTUJE. ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała recenzja ,spineczki z kwiatuszkami niezwykle urocze ,a mała dama wygląda w nich pięknie

    OdpowiedzUsuń
  4. A dlaczego tylko dla małej księżniczki? :) Ja też chętnie by sobie wpięła we włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beata Jak-lew o tym nie pomyślałam aż jutro zobaczę jak na moich włosach się zaprezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo i tą przegapiłam recenzje- super piękne spineczki i opaska i jeszcz epiękniejsza modelka:) super, że coraz więcej ludzi robi coś do czego ma talent, cos Poslkiego, a nie made in china co śmierdzi i rozpada się po pierwszym użyciu. No a tutaj jest włozona dusza i praca rąk i przede wszystkim czas, piękne arcydzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście zestaw jest godny uwagi.Ja mam synka ale za to dwie bratanice,które lubią się stroić.Na pewno też by się ucieszyły z takiej nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny zestaw .., jak dla mnie wymarzony jako dodatek do sukienki na jakąś większą uroczystość np. wesele . . Już wcześniej widziałam stronkę Pani Kamili i muszę przyznać ,że tworzy same cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spineczki można wykorzystywać na rodzinne uroczystości ;)

    OdpowiedzUsuń