poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Epiekna24 woski Yankee Candle: Spiced Orange, Camomile Tea i Waikiki Melon- OPINIA

Przychodzę do was z recenzją wosków Yankee Candle które otrzymałam w ramach współpracy z Epiekna24.

Do testów otrzymałam trzy zapachy:  Spiced Orange, Camomile Tea i Waikiki Melon.


Zacznę od przedstawienia ich ogólnie, a później przybliżę wam zapach każdego z osobna.

Woski są dla mnie nowością i muszę przyznać, że okazały się świetną alternatywą świeczek zapachowych. Ich zapach dużej się utrzymuje w pomieszczeniu, są wydajniejsze, a w połączeniu z ładnym kominkiem dają niepowtarzalny nastrój.

Teraz przejdźmy do każdego z osobna J

 Waikiki Melon:

Intensywny zapach soczystych melonów taki jest dla mnie Waikiki Melon. Dość słodki ale nie mdły i nie mulący. Przyjemny dla zmysłu węchu.

Camomile Tea:

Wosk o delikatnym zapachu herbatki rumiankowej. Jego aromat roznosi się w pobliżu kominka, dając ukojenie po ciężkim dniu.
Spiced Orange:

Połączenie pomarańczy z imbirem przenosi mnie w świąteczny okres. Zapach intensywny, roznosi się po całym mieszkaniu, pozostaje jeszcze na długo po przestaniu używania wosku. Dla mnie idealny gdy na zewnątrz buro, deszczowo, zimno.



Woski są wydajne, każdy można podzielić na sześć części, a każdą z nich palić kilkakrotnie.

Używa się ich łatwo, bez problemu się kruszą.


Wszystkie trzy bardzo przypadły mi do gusty. Każdy ma w sobie to coś, nadaje inny klimat. Z przyjemnością poznam inne wersje zapachowe i was również do tego zachęcam J

Zalety:
·       Intensywne, ładne zapachy.
·       Wydajne.
·       Łatwe w użyciu.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Epiekna24.pl oraz ich FB, a od 1 września będzie także sklep stacjonarny w Lublinie.


8 komentarzy:

  1. Zapach melona musi być piękny:) Uwielbiam woski, nadają każdemu pomieszczeniu zapachu nie z tej ziemi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapewne swietnie pasuja do romantycznego nastroju we dwoje .zaciekawilas mnie swoja recenzja Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż zazdroszczę tych zapachów! Mmmmmm....

    OdpowiedzUsuń
  4. no proszę znów pokazujesz nam nowość, tzn dla mnie nowość bo nigdy nie używałam wosków, ale skoro są wydajniejsze to muszę sobie zakupić. szczególnie podoba mi się opis o rumiankowym, tzn ja bym się na ten skusiła po Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i muszę pomyśleć nad zakupem takich wosków bo teraz idzie zima i byłoby miło wąchać piękne aromaty, skoro na dworze wszystko pokryje śnieg

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uzywalam woskow bomb cosmetics, YC jeszcze nie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nieużywalam musze spróbować. Wiem ze YC maja intensywny i cudowny zapach bo czesto je kupuje a duże słoje zostawiam i wsadzam pozniej te malutkie :) chyba nie mogłabym sie zdecydować na jeden zapach. Lubię cytrusowe zapachy i wanilię ale tablet zbyt intensywna dla mnie. Niedługo zacNie sie czas na cynamon i jabłko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja jestem ciekawa kazdego zapachu wczesniej niewiedzialam ze cos takiego istnieje Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń