wtorek, 19 sierpnia 2014

Battu Ballet Spódniczka tutu- OPINIA

Dziś chciałabym wam zaprezentować spódniczkę tutu którą otrzymałam od Battu Ballet.


Spódniczka jest bajeczna, tak mogę ją określić jednym słowem. Zresztą sami zobaczcie jak się prezentuje na Amelce.



Wykonana jest bardzo starannie. Żadnych wystających nitek, niedociągnięć czy czego kolwiek co można by uznać za szpecące.

Spódniczka jest bardzo wygodna w noszeniu. Jeśli chodzi o pranie, osobiście rozpuściłam kapsułkę Ariel w misce wody i w tym ją delikatnie wyprałam.  Wszelkie plamy poschodziły, z kolorem oraz materiałem nic się nie stało. Można ją także delikatnie prasować na niskiej temperaturze.

Kolor jaki otrzymałam jest żywo różowy, bardzo ładny. Nie blaknie pod wpływem prania (prana 5 razy) oraz suszenia na słońcu.

Podsumowując spódniczka jest idealnym prezentem dla małej damy, sprawdza się zarówno na co dzień jak i np. na zajęcia taneczne czy przyjęcie urodzinowe. Z przyjemnością ją polecam.

Zalety:
·       Starannie wykonana.
·       Żywe kolory.
·       Na co dzień i od święta.
·       Można prasować.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Battu Ballet oraz na ich FB.

7 komentarzy:

  1. Amelka wygląda jak Księżniczka!:) Śliczna jest zarówno spódniczka,jak i córeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o mloda dama niczym krolewna z bajki sliczną spodniczka Ewelima tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie mała wygląda, jak księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna tutu i super że nie ma żadnych wad, rzadko kiedy zdarza się, żeby tego typu ciuszki nie miały jakiś mankamentów

    OdpowiedzUsuń
  5. gdyby byly mankamenty Ania by je dostrzegla Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie zostało sporo materiału tiulu z wesela i też z siostrą zrobiłyśmy dla małej księżniczki tutu i kilka pomponów co ozdabiają pokoiki. Uwielbiam takie ciuszki bo samemu tez można je zrobić i fakt pasują na każda okazję:)

    OdpowiedzUsuń