poniedziałek, 28 lipca 2014

Wydawnictwo AWM malowanki wodne- OPINIA

Kolejną propozycją wydawnictwa AWM jaką chciałabym wam pokazać są malowanki wodne.


Dlaczego nie było takich jak ja byłam dzieckiem? To pytanie nasunęło mi się jak tylko zobaczyłam ile radości córce sprawiało malowanie.

Książeczka jest niewielka rozmiarów. W środku mieści się siedem malowanek w tym jedna na dwie strony.



Kartki są dość grube, sprawia to, że nie rozrywają się pod wpływem wody.

Dzięki malowance wodnej dziecko ma frajdę malowania pędzelkiem, a omija nas sprzątanie po farbkach. U mnie zabawy farbkami potrafiły się ścianą do czyszczenia.

Kolory jakie powstają pod wpływem pędzelka z wodą są wyraziste i żywe, a także nie mieszają się (no chyba, że cały kubek wody na nią wylejemy).



U nas malowanka wodna dała wiele godzin świetnej zabawy. Nie trzeba być mistrzem aby wyszedł doskonały rysunek. Gorąco polecam.



Zalety:
·       Dość grube strony.
·       Malowanie farbami w czystości.
·       Ładne, żywe kolory.
·       Wspaniała zabawa dla dziecka.
Wady:
BRAK
Moja opinia- 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa AWM oraz ich FB.

12 komentarzy:

  1. Mieliśmy podobną,ale Fabiś wylał właśnie za dużo wody,nie ma jeszcze wyczucia,że należy odrobinę wody dać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. chetnie sama bym sobie pomalowala taka zamienila sie w dziecko jak tylko ja spotkam kupie i pomaluje z synkiem Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na stronę wydawnictwa tam znajdziesz tą i wiele innych tego typu

      Usuń
  3. u mnie rozdawali takie z Mc Donald's. Znajomy pomalował ją.. śliną :) ale mimo to wyszła ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahah bardzo zważając na fakt że na kolorowance pewnie było miliard bakterii :)

      Usuń
  4. o nieee ja tez takie chce wodne buuu:( no cóż chyba będę musiała zakupić i intensywnie pomagać synkowi;) super sprawa jak tak czytam opinię, no i widac o zadowolonych minkach

    OdpowiedzUsuń
  5. mysle ze takie malowanki to swietny pomysl na jesienna pogode gdy dzieci sie nudza Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam ,że taka książeczka istnieje,jaki ciekawy pomysł i frajda dla malucha,kupujemy!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam kilka razy mojej córce kolorowanki tego typu i od razu po daniu ją w jej ręce pędzle poszły w ruch ... Taka kolorowanka to świetna zabawa ,, Piękne kolory , grube strony ,,na tyle grube ,że kartka zostaje w jednym kawałku i nie drze się na kawałeczki , Moja córka kiedy pierwszy raz sięgnęła po taką kolorowankę powiedziała ,ze jest magiczna bo nie trzeba farb tylko sama woda a kolory same się pojawiają :D

    OdpowiedzUsuń