czwartek, 31 lipca 2014

Pilomax maska WAX HENNA do włosów ciemnych- OPINIA

Przychodzę do was z dość ciężką dla mnie opinią maski WAX HENNA do włosów ciemnych którą otrzymałam od firmy Pilomax.


Dlaczego trudną? Bo z jednej strony jestem nią zachwycona, a z drugiej znalazłam dość uciążliwe wady i nie jestem wam wstanie ani jej polecić ani odradzić. Tak więc po prostu opiszę ją wam wyciągając wszelkie za i przeciw, a wy sami oceńcie czy warto po nią sięgać czy lepiej dać sobie spokój.

Zacznę od zalet i tu na pierwszy ogień pójdzie działanie. Od dłuższego czasu walczę z wypadaniem włosów, taki efekt po ciążowy który prawie dwa lata trwa. Maska w znaczący sposób mi pomogła. Nie uzyskałam cudów, czyli nie przestały wypadać całkowicie, jednak zmniejszyła się liczba włosów na szczotce co najmniej o połowę po miesiącu używania 3 razy w tygodniu. Jestem bardzo zadowolona z tego efektu.

Kolejna zaleta to gęsta, zwarta konsystencja. Maskę nakłada się prosto i przyjemnie, nie spływa z dłoni oraz włosów. Jest także dość wydajna.



Ostatnią zaletą jaką znalazłam jest zapach. Delikatny, lekko słodkawy, pozostający bardzo długo na włosach.

Teraz przejdę do tej negatywnej części, dla mnie jednak dość znaczącej. Maska bardzo przetłuszcza mi włosy. Jeśli jednak mnie czytać wiecie, że są one ciężkie do dobrania kosmetyków i u was nie koniecznie będzie taki efekt. U mnie jednak jest, włosy umyte wieczorem, rano nadają się do ponownego mycia. Nie jest tak tylko po użyciu maski, efekt zostaje niestety na dużo dużej i dla mnie jest to dość uciążliwe.

Zalety:
·       Znacząco zmniejsza wypadanie włosów
·       Gęsta i wydajna.
·       Śliczny i długotrwały zapach.
Wady:
Bardzo przetłuszcza włosy.
Moja ocena-6\10


Tak jak wspominałam ani nie polecę, ani nie odradzę, za to zapraszam na stronę Pilomax, do ich Sklepu oraz na FB gdzie znajdziecie wiele doskonałych produktów.

11 komentarzy:

  1. Szkoda,że u Ciebie tak zadziałała,u mnie całkiem dobry efekt dała. Nie przetłuszcza mi włosów,a wręcz przeciwnie,sprawia,że są dłużej świeże;)

    OdpowiedzUsuń
  2. widze
    ze sa zalety i wady kazda z nas powinna sie przekonac sama bo to zalezy
    od rodzaju naszych wlosow .recenzja jest dobra oby tak dalej Ewelina
    tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna recenzja, każdy może sobie wybrać czy kupi, czy nie ;).


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli ta maska przetłuszcza włosy to proponuję maskę do włosów przetłuszczających się WAX Aloes :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimie, a tej jeszcze nie znam i z chęciom skorzystam z rady, może znajdę swój ideał, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sprawdzilam tez mi sie wlosy przetluszaja tak jak tobie Ania Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. często wracam do tej maski i nigdy nie zauważyłam aby jakkolwiek obciążyła lub przetłuściła moje włosy. Uważam, że jest to produkt godny polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest to najlepsza maska jaka kiedykolwiek miałam. W związku z częstym farbowaniem i modelowaniem włosów muszę uważać by ich nie przesuszyć. Ta maska oraz zestaw dr regeneracji skutecznie mi w tym pomagają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi nie przesuszyła włosiąt.Ja ją lubię :) Mirka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubię, ostatnio odkryłam serię tricho z peelingiem i jest wyjątkowa.

      Usuń
    2. Ten peeling to totalne odkrycie! Sztos!

      Usuń