sobota, 26 lipca 2014

Jagna & filipy Rękodzieło Biżuteria Bransoletka- OPINIA

Dziś przychodzę do was z opinią o bransoletce którą dostałam w ramach współpracy od Jagna & filipy Rękodzieło Biżuteria.


Zacznę od koloru. Bransoletka jest utrzymana w różnych odcieniach różu, co w całości bardzo ładnie wygląda. Do tej pory myślałam, że taka kolorysty bardziej jest dla dziewczynki, nastolatki, teraz twierdzę, że idealnie nadaje się także dla dojrzałej kobiety.





Bransoletka ma regulowanie zapięcie, dzięki czemu pasuje zarówno na szczupłą rączkę mojej siedmiolatki jak i na moją nie zbyt małą. Jest ono solidne, nie odpina się.


Już na pierwszy rzut oka widać staranność wykonania. Każdy szczegół jest dopasowany. Jakość wysoka, nawet próby zerwania przez synka nie naruszyły jej stanu ani troszkę a maluch siły ma sporo.

Muszę się przyznać, że mino usilnych prób nie udało mi się znaleźć ani jednej wady (wiecie że zawsze ich szukam J ) więc szczerze polecam dla kobiet w różnym wieku.

A tak się prezentuje na mojej ręce :-)

Zalety:
·       Staranne wykonanie.
·       Trwała.
·       Ładna.
·       Regulowane i solidne zapięcie.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10
Z ogromną przyjemnością zapraszam was na stronę Jagna & filipy Rękodzieło Biżuteria gdzie znajdziecie wiele więcej niż wam pokazałam :-)


12 komentarzy:

  1. Rewelacyjna jest! Śliczna:) wiem,że zawsze szukasz jakiejś wady,ale to dobrze,bo to znaczy,że nie będziesz wciskać kitu o kiczowatym produkcie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak jest, chcę aby każdy wiedział że tu można prawdę o rzeczach poznać :-)

      Usuń
  2. to
    dobrze ze jedna branzoleka nadaje sie mamie i corci a kolorki super
    sa.wiem ze ania da nam zetelna opinie bez sciemy Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie zero ściemy, chcecie prawdę to czytajcie mnie :-)

      Usuń
  3. śliczna jest ;) odwiedziłam fanpejdza i masz rację, śliczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna :) nie miałam jeszcze tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mają cudeńka widzę ,już ich lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam błyskotki, więc zaraz odwiedzę stronkę, akurat poszukuję czegoś do sukienki na wesele, a może tam coś znajdę

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze warto zajrzec do Ani i zawsze sie cos znajdzie ciekawego z zetelna opinia Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. O matulu jakie piękne rzeczy mają. Dziękuję Ci ślicznie za ten namiar bo zakochałam się i jestem ich fanką. Proszę dawaj więcej recenzjo takich miejsc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. macie
    racje ladne te cudenka kazda dziewczynka wyglada jak mala krolewna
    .mozna sie zakochac w mich kolorki fajne sa Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń