sobota, 19 lipca 2014

Herbaty Sirocco Tea- opinia.

Zapraszam was do świata herbaty Sirocco Tea.

Jak mam być szczera myślałam, że tym razem testerem zostanie mąż, powód jest bardzo prosty nie jestem smakoszem herbaty, nie pijam jej prawie w ogóle, a tu takie zaskoczenie.

Gdy przyszła paczka do testowania byłam bardzo mile zaskoczona dużą ilością saszetek o różnym smaku, z takiej ilości każdy może wybrać coś idealnego dla siebie.

Gdy mąż robił wieczorną herbatkę podsunęłam mu jedną saszetkę, gdy ją otworzył całe pomieszczenie otulił cudowny zapach i to był moment kiedy zapragnęłam jej spróbować. Jak wspomniałam smaków dostałam sporo, każdy inny, ale każdy ma w sobie to coś. Spokojnie można je pić bez cukru (a ja cukier lubię), nie czuć typowej dla herbaty goryczy.


Torebeczki w których mieści się herbatka są śliczne, z dobrej jakości materiału, odpowiednio duże aby zawartość mogła się rozwinąć. Nie są to zwykłe papierowe torebki, ale małe arcydzieła, których żal się pozbywać.


Bardzo spodobało mi się, że na każdej torebeczce umieszczona jest karteczka z informacją ile dokładnie mamy ją parzyć. Według mnie jest to doskonałe rozwiązanie jakiego nigdzie wcześniej nie widziałam.


W Sirocco Tea znajdziecie herbaty różnego typu. Są czarne, ziołowe, białe, owocowe i zielone. Można kupić w puszce lub saszetkach, wybrany smak lub zestawy (fajne rozwiązanie, aby znaleźć ulubiony smak).

Dzięki Sirocco Tea z przyjemnością dołączyłam do świata herbacianych smakoszy i tam już pozostanę, zapraszam i was szczerze polecając. J

Zalety:
·       Aromat.
·       Smak bez goryczy.
·       Ręcznie robione torebki.
·       Mix smaków.
Wady:

Brak
Moja ocena- 10\10

Zapraszam do sklepu Sirocco Tea oraz na ich FB.

5 komentarzy:

  1. z checia po takiej recenzij zakupie herbatke ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam dobrą herbatkę ,ja jestem smakoszką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ja takze nie jestem smakoszem herbaty, nawet nie pamiętam kiedy ostatnio ja piłam, ale po przeczytaniu i zobaczeniu zdjęć naszła mnie ochota na jakąs biała herbatkę. No i rewelacyjna informacja, że można pić bez cukru, bo ja nie lubię słodzić:) ale herbaty sa na ogól tak niesmaczne ( a próbowałam juz praktycznie każdej ze sklepowej półki), że nie da się ich pić nieposłodzonych. Będę musiała zajrzeć do Sirocco Tea :) dziękuję za informacje i opinię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam poznawac nowe smaki herbat dzieki tej recenzij odkrylam nowe Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń