wtorek, 29 lipca 2014

Global Parfums mydełka glicerynowe- OPINIA

Ty razem chciałabym wam przybliżyć  mydełka glicerynowe firmy Global Parfums.




Pierwsze na co zwróciłam uwagę to bardzo ładny wygląd. Mydełka są w kształcie kwiatuszków. W łazience prezentują się bardzo elegancko. Gdy na nie patrzę mam skojarzenie z drogim, luksusowym hotelem. Wydawało mi się, że kształt będzie powodował trudność używania, nic bardziej mylnego, doskonale mieszczą się w dłoni, a ich używanie jest łatwe i przyjemne.

Zapach mają delikatny, subtelny, a jednocześnie dobrze wyczuwalny.

Mydełka nie wysuszają dłoni, a wręcz przeciwnie, doskonale je nawilżają.  Dobrze się pienią i są dość wydajne.

Muszę wspomnieć jeszcze o jednym. Mydełka idealnie się nadają na prezent, nie dość, że są ładniutkie, to jeszcze bardzo elegancko zapakowane J


Nie przepadem, za używaniem mydła w kostce, te mydełka używam z przyjemnością, głównie dzięki zapachowi. Z ogromną przyjemnością poleca, naprawdę warto je bliżej poznać.  J

A tak wygląda dość długo używane mydełko :-)


Zalety:
·       Śliczne.
·       Piękne i długotrwałe zapachy.
·       Nawilżają.
·       Wydajne.
Wady:
Brak
Moja ocena- 10\10
Zapraszam na stronę Global Parfums oraz ich FB
Mydełka znajdziecie TU 

8 komentarzy:

  1. Zgodzę się,mydełka są rewelacyjne! Zapach jest delikatny,przyjemny,a mydełko jest bardzo wydajne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. recenzja
    super kazdy chcialby je miec w swojej lazience delikatny zapach jest
    dobry . zapakowane takie na prezent sama je dostalam Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. a jak ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie, są śliczne!
    http://ksiazniczkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię kwiaty i wszystko co jest zrobione na ich wzór. Mydełka wyglądają bardzo elegancko, więc u mnie raczej by leżały jako ozdoba, bo szkoda by mi było ich użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ti ka one są dość niedrogie więc spokojnie można używać i ozdabiać :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. w takim razie czekam aż moje zapasy znikną i kupuję mydełka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne, idealne na prezent. Wojciech Grodzicki

    OdpowiedzUsuń