wtorek, 22 lipca 2014

Dzidziuś płyn do kąpieli guma balonowa- opinia.

Dziś przychodzę do was z płynem do kąpieli guma balonowa firmy Dzidziuś.


Testowania tym razem dokonała moja wymagająca siedmiolatka dla której kosmetyki muszą mieć coś magicznego aby były łał. Czy dzidziuś dał radę? Dał i to na 100% ale po kolei.

Opakowanie utrzymane w niebiesko- białej barwie jest ładne wizualnie, a jego wielkość i kształt sprawiają, że jest zgrabne. Zamknięcie typu klik sprawia, że córka jest wstanie sama sobie płyn nalać i nie kończy się to całą butelką w wannie czy płynem rozlanym po całej łazience.


Jego konsystencja jest bardzo lekka, wręcz bym powiedziała rzadka jednak w niczym to nie przeszkadza. Płyn leje się dość małym strumieniem więc nie ma ryzyka, że wlejemy dużo za dużo. Jego wydajność uważam za dużą, wystarczy mniej więcej zakrętka (tak na oko bo nie wlewałam do niej) płynu aby doskonale spełniał zadanie.


Płyn tworzy dużo piany która pachnie cudowną, słodką gumą balonową. Zapach roznosi się po całej łazience sprawiając, że kąpiel zamienia się w magiczną przygodę. Jak to moja córka stwierdziła takiego płynu muszą używać księżniczki. Wrócę jeszcze do piany, nie mogę nie podkreślić jej dużej zalety, ona nie znika. Bez problemu utrzymuje się przez około pół godzinną kąpiel małej.

Kolejną, tym razem dla mnie, ważną rzeczą jest to, że płyn nie wysusza skóry. Po kąpieli jest ona delikatna, miękka, gładka i cudownie pachnąca. Płyn nie uczula, nie podrażnia, a także nie powoduje szczypania w oczy.

Podsumowując płyn do kąpieli guma balonowa Dzidziuś spełnia swoje zadanie oraz sprawia, że kąpiel nabiera magii i dlatego gorąco go polecam.

Zalety:
·       Cudowny i długotrwały zapach.
·       Piana która nie znika.
·       Opakowanie z zamknięciem typu klik.
·       Nawilża, pielęgnuje.
·       Nie uczula.
·       Nie szczypie w oczy.
Wady:
Brak
Moja ocena- 10\10


Zapraszam na FB Dzidziusia :-)

11 komentarzy:

  1. napewno kapiel jest przyjemna w pianie

    OdpowiedzUsuń
  2. wiec ja tez kupie synkowi i sprawdzimy Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak więc od teraz chcę zostać księżniczką. mam 22 lata ale jeśli chodzi o gumę balonową to wciąż jestem dzieckiem ;) dziękuję za tą recenzję, teraz będę wiedziała co kupić <3
    co do Twojej poprzedniej odpowiedzi: ja czasami czuje się jak 16sto latka :) Znam kilka dorosłych osób, które potrafią marzyć tak jak dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i każ powinien choć trochę być dzieckiem, choć na chwilę pomarzyć, świat byłby wtedy inny, a ludzie mniej ponurzy :-)

      Usuń
  4. myjac nim malucha przypomina mi sie dziecinstwo i nieukrywam ze sama tez nim sie ostatnio mylam jest super EWELINA TKACZ

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie ze tak EWElina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. My produkty dzidzius sobie chwalimy, co prawda jeszcze nie kupowałam mojemu synkowi płyny z dzidziusia, ale wszystko przed nami. Za to miałam okazję wąchac ten płyn podczas opieki moim chrześniakiem, bo to jego ulubiony płyn jest. Tak więc potwierdzam zapach jest bombowy:) no i dużo sie pieni

    OdpowiedzUsuń
  7. sama bym wypróbowała ten płyn dzidziusia :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie pachnie, nie uczula- suuper i do tego dużo piany :)

    OdpowiedzUsuń