poniedziałek, 9 czerwca 2014

Wydawnictwo MD "Bunio Bokser"- recenzja

W zeszłym tygodniu wspominałam, że podjęłam 

współpracę z wydawnictwem MD. Dziś przedstawiam wam 

pierwszą książeczkę pt. „Bonio Bokser”.



Zacznę od jakości książeczki która mnie bardzo mile 

zaskoczyła, mój mały łobuziak do tej pory potrafił potargać 

każdą książeczkę. Tą także próbował i doznał szoku. Udało 

mu się tylko oderwać stronę, a więc książeczka nadaje się 

do naprawy (poniżej zdjęcia).



Karteczki, są grube, sztywne, maluszek bez problemu 

potrafi sam obrócić strony. Żywe barwy zachęcają dziecko 

do oglądania książeczki, a prosty, rymowany język do 

słuchania.

Historia pieska Bruna jest krótka więc maluszek bez 

problemów skupia się gdy czytamy. Synkowi bardzo 

podoba się bajeczka i często przynosi aby mu poczytać, a ja 

znam już ją na pamięć J

Kolejnym czytelnikiem Bunia jest moja siedmiolatka która 

czyta sama (sylabami). Książeczka i jej przypadła do gustu, 

pozwala jej na ćwiczenie umiejętności czytania.


Zalety:

  1.   Twarde, sztywne strony.

  2.    Łatwy język.

  3.   Żywe kolory.

  4. Ciekawa historia.

Wady:
BRAK

Moja ocena- 10\10
Z swojej strony książeczkę „Bunio Bokser” polecam dla 

maluchów i tych trochę starszych.


Zapraszam na stronę Wydawnictwo MD, na której jest wiele 

ciekawych pozycji dla małych i większych czytelników.

Książeczkę "Bunio Bokser" znajdziecie tu.


A teraz trochę zdjęć z czytania książeczki:







2 komentarze:

  1. podoba
    mi sie ze jęst to twarda oprawa moj synek lubi ksiazeczki o
    zwierzatkach gdzie sa pieski kotki pńkazuje mi je i nasladuje ma tez
    ulubiona mozna mu ja opowiadac juz z pamieci Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wygląda, piękne kolorowe ilustracje. Sztywne kartki są idealne dla dzieci i trwałe, także nie jeden malec z nimi zaprzyjaźni się

    OdpowiedzUsuń