sobota, 25 stycznia 2014

butelka treningowa "niekapek" z miękkim ustnikiem firmy MAM- recenzja

Nad recenzją kubeczka myślałam bardzo długo ponieważ znalazłam w nim zarówno wady jak i zalety.
Tak wygląda kubeczek po 20 dniach intensywnego używania. Wcześniej był używany sporadycznie ponieważ synek miał problemy z jego zaakceptowaniem. Nie ma żadnych śladów zniszczenia, obrazki oraz skala są w nienaruszonym stanie, a także nie zaszedł soczkiem (a był w nim zarówno marchwiowy jak i buraczkowy). Pod względem wytrzymałości zadał egzamin w 100%.
Niebieski kolor oraz śmieszne stwory bardzo spodobały się synkowi, wiele razy je oglądał i pokazywał paluszkiem żeby mu powiedzieć co to (niestety nie udało mi się uchwycić tego na zdjęciu)




W łatwy sposób rozbiera się go na części co znacznie ułatwia mycie i za to kolejny plus ode mnie.
Na zdjęciu wyżej widzimy taką białą plastikową część, może jestem ciemna, ale zajęło mi dłuższą chwile dowiedzenie się do czego ona służy, a jej zadanie to zwolnienie przepływu płynu.
A tu widzimy wielkość dziur które są dość duże i dlatego synek początkowo nie chciał go używać. Soczek (czy inny płyn) leci dość szybko i muszę przyznać szczerze, że maluch nie przyzwyczajony do tego zachłysnął się i zniechęcił do nowego kubeczka. Ma to także swoje plusy, kubeczek doskonale sprawdza się gdy chcemy przestawić dziecko już na zwykły kubek czy szklankę.
Ustnik jest miękki co dla mnie jest ogromnym plusem, mam niemiłe doświadczenia z twardymi ustnikami których moje dzieci nie akceptują w żaden sposób.
Jak już wcześniej wspominałam znalazłam także wady, a dokładnie jedną. Według mnie gdy przechylimy niekapek do góry nogami powinno z niego nic nie wylatywać. Z tego leci i to dość sporo. Mam nadzieję, że udało mi się to uchwycić na zdjęciu 
Obecnie synek chętnie korzysta z kubeczka, nauczył się już z niego pić (ale woli to robić na leżąco) i jesteśmy z niego zadowoleni. Mogę go szczerze polecić jako przejście z niekapka na zwykły, "dorosły" kubeczek. A to jeszcze kilka zdjęć z nasze przygody z kubeczkiem







Zalety:
  1. łatwi się rozbiera na części co ułatwia czyszczenie
  2. nie zachodzi soczkiem
  3. skala się nie ściera
  4. doskonały jako przejście z niekapka na "dorosły" kubek
  5. ładna grafika
Wady:
  1. zawartość kubeczka wylewa się gdy go weźmiemy do góry dnem.


Moja ocena- 4\5


2 komentarze:

  1. jak na kubek wyglada ciekawie ale moj maluch niechcial pic kubka ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam problem chyba wszystkie niekapki wypróbowałam, oczywiście te dostępne u mnie w sklepie i żadnego nie zaakceptował mój synek, Zastanawiam się czy ten kubeczek nie byłby dobrym rozwiązaniem, ma jak widze inny kształt tego dziubka więc może akurat podpasowałby Filipkowi, tylko trochę mnie przeraża wizja sprzatania co chwilę, skoro kapie , bo mój synek zazwyczaj nosi picie do góry dnem. Musze jeszcze pomyśleć, ale fajnie wiedzieć, że jest jeszcze inny kubeczek, szkoda że produkty MAM są tak trudno dostępne u nas w mieście, bo jak czytam recenzje produktów, to śmiem twierdzić, że to dobre i godne polecenia produkty

    OdpowiedzUsuń