wtorek, 24 grudnia 2013

Smoczek MAM Perfect 16+ -pierwsza recenzja

U mnie po wigilii, mam chwilę wolnego więc postanowiłam napisać pierwszy post na temat Smoczka MAM Perfect 16+  który otrzymałam do testowania.

Smoczek jest koloru niebieskiego z ładnym smokiem z przodu. Synowi smok ziejący ogniem też bardzo przypadł do gustu, wielokrotnie go oglądał (niestety nie udało mi się tego uchwycić na zdjęciach).
Smoczek MAM Perfect 16+ jest zupełnie inny niż te używane przez malca do tej pory (zdjęcie porównawcze poniżej) i na początku był problem z zaakceptowaniem.

 Synek złościł się i wyrzucał 
go, a w buzi lądowały paluszki lub stary smok. Po około dobie sam go zabrał z pułki i najpierw oglądał, później na chwilę wkładał do buzi, a obecnie wszystkie stare smoczki poszły w kąt.



1 komentarz: