sobota, 23 listopada 2013

Dave Men+ Care- recenzja

Jakiś czas temu pisałam, że udało mi (a raczej mężowi) się dostać do testowania Dave Men+care. Pora na recenzję.

Zacznę od zapachu który ukradł moje serce. Połączenie cytryny, mandarynki, lawendy i mięty daje bardzo intensywny, męski zapach. Na skórze utrzymuje się dość długo, pieszcząc moje zmysły gdy przytulam się do męża :-).
Żel jest dość gęstej konsystencji, bardzo dobrze się pieni co sprawia, że jest bardzo wydajny. Na skórze rozprowadza się go łatwo, ż spłukaniem też nie ma większych problemów.
Opakowanie stawiane na zakrętce jest bardzo praktyczne, żel bez problemu wydobywamy do końca.
Na opakowaniu żelu pisze, że jest do ciała i twarzy, mąż mył nim także włosy. Skóra po umyci jest miękka oraz miła w dotyku, a co bardzo mi się podoba, efekt ten utrzymuje się dość długo. Żel dobrze oczyszcza oraz nawilża, a po umyciu jest przyjemne uczucie świeżości.  Jeśli chodzi o włosy, na krótkich sprawdził się rewelacyjnie. Stały się takie milutkie w dotyku, nie spowodował powstania łupieżu.





Zalety:

-nawilża
-oczyszcza
-śliczny i długotrwały zapach
-praktyczne opakowanie
- do ciała, twarzy oraz włosów

Wady:

-brak



Moja ocena: 5/5

10 komentarzy:

  1. ciekawa recenzja lubie swieze zapach mysle ze mi tez przypadnie do gustu ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też lubię świeże zapachy ,super produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje serce też skradł:) Moj małżonek używa i uwielbiam ten zapach, jest bardzo intensywny i długotrwały

    OdpowiedzUsuń
  4. Duży plus, że sprawdza się też na włosy bo wydaje mi się, że mężczyźni wolą takie 2w1. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie 2w 1 to dla nich idealne rozwiązanie, ja widze po moim mężu. ostatnio kupiłam mu zwykły żel i do umycia włosów już nakładął sobie mój balsam pod prysznic, także wiecie ;) Zdecydowany plus za 2 w 1 bo przynajmniej ocaleje mój balsam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma nic lepszego dla faceta niż 2 w 1 ..oni nie lubią się babrać w kosmetykach - Taki produkt to świetne rozwiązanie .

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne takie kosmetyki do wszystkiego :) złaszcza jak są dla mężczyzn :D wtedy ja mam większą część półki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Troszkę cytrusowy zapach :), już wiem, w co na pewno zaopatrzę mojego przyszłego wybranka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. dav ma dobre produkty często kupuję

    OdpowiedzUsuń