poniedziałek, 14 października 2013

Moja wygrana.

1.Właśnie otrzymałam przesyłkę od esenta.pl, za aktywność otrzymałam:
Pełnowartościowe produkty:
Pielęgnacyjny Balsam do Ust Pomarańczowy z linii kosmetyków naturalnych PAT&RUB LIPS

Pielęgnacyjny Balsam do Ust Pomarańczowy
   
2. Cocoa Butter Facial Scrub - Peeling do twarzy z masłem kakaowym


Cocoa Butter Facial Scrub - Peeling do twarzy z masłem kakaowym
3. Szampon dove repair therapy hair fall control



4. ziaja maseczka oczyszczająca z glinką szarą

5.Ziaja chusteczki do higieny intymnej



6. Bielenda esencja młodości nawilżająca maseczka na pierwsze zmarszki
30_maseczka_saszetka copy
Oraz próbki (wstawiam zdjęcia produktów pełnowartościowych ponieważ własnych zdjęć nie mogę wstawić, a na internecie zdjęć próbek nie znalazłam):
1. krem linomag bobo a+e

2. Cattier Szampon antipelliculaire












Niebawem recenzje.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz