poniedziałek, 28 października 2013

maseczka oczyszczająca ziaja- recenzja


Tą maseczka Ziaja po raz kolejny udowodniła, że jest firmą którą ma kosmetyki wysokiej jakości w atrakcyjnej cenie.
Na moją tłustą, trądzikową cerę maseczka jest rewelacyjna. Doskonale ją oczyszcza oraz odświeża dzięki czemu skóra tak strasznie się nie święci i mam bardzo przyjemne uczucie rześkości na twarzy. Kolejną bardzo istotną zaletą jest to jak pomaga mi w walce z trądzikiem, redukuje już istniejące wągry i wypryski, a także zapobiega powstawaniu nowych.
Maseczkę jest łatwa w użyciu, łatwo się ją nakłada oraz zmywa. Jej wydajność jest dobra, mnie maseczka starcza na jeden raz (nakładam ją zarówno na twarz jak i szyję oraz dekolt). Cena maseczki  (1,60zł)mnie zszokowała. Nigdy nie spotkałam tak dobrej maseczki za takie pieniądze.
Szczerze i gorąco zachęcam do wypróbowania. Naprawdę warto. 
 
 

Zalety:

pomaga na problemy trądzikowe
tania
oczyszcza
odświeża
łatwa w użyciu
 
 

Wady:

brak
 
 
 
 

Moja ocena: 5/5

 

2 komentarze:

  1. o to cos dla mnie Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam zawsze opory przed maseczkami niestety i rzadko się na jakiekolwiek decyduję, choć wiem, że maseczki są przydatne to i tak jakoś ciężko mi się przełamać. Kilka lat temu zakupiłam sobie maseczkę, która miała być dobra na trądzik i twarz miała się nie świecić... to miałam... tak mi wysuszyła twarz, że zaczęła mi się skóra łuszczyć i walczyłam z tym z tydzień chyba.. a na trądzik też nic nie pomogła. Tak się zraziłam, że od tego czasu zrobiłam sobie maseczkę może z 3 razy i to tylko dlatego bo dostałam od siostry. ;)

    OdpowiedzUsuń